مجله اینترنتی چلچله - کد : 8150 |[1393-05-04 22:48:01]
»
» طرز تهیه ناگت سبزیجات رژیمی...

امروز طرز تهیه یک غذای رژیمی را برای شما دوستان عزیز فراهم کرده ایم.

چاپ این صفحه  طرز تهیه ناگت سبزیجات رژیمی...

 

 

 


مواد لازم برای ۴ – ۲ نفر:

 

اسپری روغن

پودر سوخاری: نصف پیمانه

نمک: یک چهارم قاشق چای‌خوری به علاوه مقداری بیشتر برای چاشنی

پوره سیب‌زمینی: یک و نیم پیمانه

اسفناج پخته و خرد شده: یک سوم پیمانه

فلفل سیاه: به مقدار لازم


 

طرز تهیه :

فر را روی حرارت ۴۲۵ درجه فارنهایت از پیش گرم کنید. درون ظرف مخصوص پخت، لایه‌ای از فویل آلومینیومی قرار داده، روی آن را کمی روغن اسپری کرده و کنار بگذارید. درون یک بشقاب با استفاده از یک چنگال، پودر سوخاری را با یک چهارم قاشق چای‌خوری نمک خوب مخلوط کنید و آن را کنار بگذارید.

درون کاسه‌ای متوسط، سیب‌زمینی و اسفناج را با هم مخلوط کرده، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید سپس با دست از مخلوط به اندازه یک لقمه، یک لقمه برداشته و آن‌ها را به شکل توپ درآورده سپس درون مخلوط پودر سوخاری و نمک بغلطانید.

ناگت‌ها را به ظرفی که از قبل آماده کرده‌اید منتقل کرده و کمی آن‌ها را به روغن آغشته کنید.

ناگت‌ها را درون فر به مدت ۱۰ دقیقه یا تا زمانی که پودر سوخاری روی آن‌ها مایل به قهوه‌ای شده و داغ شوند، حرارت دهید.

 

 

 

منبع: سرآشپز

 

 

 


انتهای پیام/19/